Zastanawiasz się, czy firmy z małym budżetem mogą skutecznie promować się w sieci? Odpowiedź jest bardzo prosta – oczywiście, że tak. Wynika to z faktu, że na rynku istnieje wiele darmowych narzędzi marketingowych. Nie wymagają one nakładów pieniężnych, co stanowi wielki plus dla osób początkujących w biznesie. Reklama firmy w internecie powinna jednak łączyć minimum kilka różnych narzędzi. Tylko wtedy dotrzemy do różnych grup potencjalnych klientów, a tym samym zwiększymy swoje szansę na objęcie przewagi konkurencyjnej.
Portale ogłoszeniowe
Chyba każdy z nas chociaż raz przeglądał popularne portale ogłoszeniowe. Zrzeszają one ogromną ilość osób, które mogą być zainteresowane naszą ofertą. Właśnie dlatego jest to rekomendowany kanał promocji. Dodatkowym plusem jest fakt, że poprzez portale ogłoszeniowe łatwiej trafić nam do potencjalnych klientów z danego regionu. Jest to szczególnie istotne dla firm, które działają głównie lokalnie. Decydując się na taką reklamę powinniśmy również stworzyć wirtualne wizytówki, które poprawią wizerunek naszej firmy.
Media społecznościowe
Jeśli kierujemy naszą ofertę głównie do młodych użytkowników, to obecność naszej firmy w mediach społecznościowych jest obowiązkowa. Pamiętajmy o tym, że zamieszczane treści muszą być wartościowe, a zarazem unikalne.